LIIKENNETURVALLISUUS Oulun poliisi kertoo, kuinka henkilöauto suistui sunnuntaiaamulla tieltä ja päätyi osittain jokeen.
Kello 06.30 Suomussalmella, aivan Kuusamon kunnanrajan tuntumasta tuli poliisille tehtävä, jonka mukaan henkilöauton oli ajautunut ulos tieltä. Auto oli valunut lopuksi pieneen Peranganjokeen siten, että auton peräosa oli mennyt jäästä läpi.
Autossa oli ollut neljä henkilöä, jotka kaikki pääsivät turvallisesti ulos autosta. Kenellekään ei tullut tapauksen johdosta henkilövahinkoja. Ulosajon syy oli liukas tien pinta.
Lue myös: Henkilöauto vajosi merellä jäiden läpi – neljä henkilöä pelastautui, koira jäi uppoavaan autoon

Kommentoi Facebookissa