Törkeästä pahoinpitelystä epäillyt ilmoittautuivat itse poliisille – valvontakamerakuvan julkaiseminen tehosi

Teosta epäillyt ottivat itse yhteyttä poliisiin valvontakameran kuvan julkaisemisen jälkeen. (Kuvituskuva Fotolia)

Tampereen Kalevan Prisman törkeästä pahoinpitelystä epäillyt on otettu kiinni.

PAHOINPITELY Sisä-Suomen poliisi kertoo, että Tampereen Kalevan Prisman törkeän pahoinpitelyn epäillyt tekijät ovat itse ilmoittautuneet poliisille. Poliisi julkaisi tekijöiden valvontakamerakuvan ja pyysi yleisöltä vihjeitä.

Asianomistaja ja epäillyt ovat joutuneet ennen tekoa suukopuun. Epäillyt eivät ole tunteneet asianomistajaa entuudestaan. Poliisi kiittää lukuisista vihjeistä ja jatkaa asian esitutkintaa kuulusteluin ja teon yksityiskohtia selvittämällä.

Lue myös: Jääkimpaleita heitelleiden henkilöllisyydet selvisivät – nyt etsitään Prismassa pahoinpidelleitä

Kommentoi Facebookissa