PAHOINPITELY Sisä-Suomen poliisi kertoo, että Tampereen Kalevan Prisman törkeän pahoinpitelyn epäillyt tekijät ovat itse ilmoittautuneet poliisille. Poliisi julkaisi tekijöiden valvontakamerakuvan ja pyysi yleisöltä vihjeitä.
Asianomistaja ja epäillyt ovat joutuneet ennen tekoa suukopuun. Epäillyt eivät ole tunteneet asianomistajaa entuudestaan. Poliisi kiittää lukuisista vihjeistä ja jatkaa asian esitutkintaa kuulusteluin ja teon yksityiskohtia selvittämällä.
Lue myös: Jääkimpaleita heitelleiden henkilöllisyydet selvisivät – nyt etsitään Prismassa pahoinpidelleitä

Kommentoi Facebookissa